Z ofertą naszych usług można zapoznać się na stronie www.beskidmedia.pl, wchodząc w poszczególne sekcje. Zachęcamy również do skorzystania z konfiguratora usług Beskid Box, za pomocą którego można samodzielnie stworzyć pakiet dopasowany do własnych potrzeb. Kalkulator będzie na bieżąco podawał kwotę za kolejne dobierane usługi. Na stronie znajdziesz też aktualne promocje. O szczegóły można również zapytać naszego konsultanta, dzwoniąc na numer: (33) 333 88 88.

Tak. Jeśli chcesz aktywować kolejne usługi, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (33) 333 88 88.

Tak, możesz rozszerzyć zakres umowy o dodatkowe usługi. Szczegóły ustalisz z naszym konsultantem pod numerem telefonu: (33) 333 88 88.

Cieszymy się, że nam zaufałeś. Nie musisz martwić się dopełnianiem formalności – zrobimy to za Ciebie. Po zakończeniu całej procedury zostaniesz powiadomiony o przeniesieniu numeru do naszej sieci.

Sprawdź poprawność adresu mailowego podanego przy zawarciu umowy. Jeśli wszystko się zgadza, przeszukaj folder SPAM lub inne (np. „Powiadomienia”) na swojej poczcie. Gdy to nie pomoże, skontaktuj się z nami poprzez infolinię: (33) 333 88 88.

Nie przyjmujemy opłat w Punktach Obsługi Klienta. Zachęcamy do dokonywania transakcji bezgotówkowych przelewem lub poprzez system płatności Imoje. Tradycyjne wpłaty możliwe są również w punkcie pocztowym.

Jako nasz klient posiadasz swój indywidualny numer konta bankowego, nie musisz więc go podawać w tytule przelewu.

Możesz pominąć wpłatę w następnym miesiącu. Nadpłata zostanie przez nas wyrównana w systemie, a Ty nie będziesz miał przerwy w korzystaniu z usług.

Numeracja faktur nie jest stała i zmienia się w kolejnych miesiącach. Jeśli chcesz sprawdzić numer swojej faktury, możesz to zrobić w aplikacji lub pobierając dokument ze swojej skrzynki mailowej.

Informacje te znajdziesz w aplikacji lub logując się do swojego konta na www.bok.beskidmedia.pl (zakładka „Finanse”). Możesz również zadzwonić na naszą infolinię: (33) 333 88 88.

Najprostszym i najszybszym rozwiązaniem jest płatność poprzez system Imoje. Możesz również wybrać przelew lub dokonać opłaty w punkcie pocztowym, co jednak trwa dłużej.

Cieszymy się, że nam zaufałeś. Nie musisz martwić się dopełnianiem formalności – zrobimy to za Ciebie. Po zakończeniu całej procedury zostaniesz powiadomiony o przeniesieniu numeru do naszej sieci.

Wzór zgody znajdziesz na dole strony głównej w zakładce Dokumenty do pobrania.

W celu sprawdzenia dostępności usług pod Twoim adresem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (33) 333 88 88. Orientacyjny zasięg można sprawdzić poprzez wyszukiwarkę dostępną na naszej stronie. Lokalizację należy wskazać poprzez podanie dokładnego adresu lub zaznaczenie danego miejsca na mapie. Można także przesłać dane kontaktowe (imię, nazwisko, dokładny adres, numer telefonu) mailowo na adres: , za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook/Messenger lub Instagram) lub przekazać telefonicznie pod numerem: (33) 333 88 88. Każde zgłoszenie wymaga weryfikacji przez nasz Dział Projektowy.

Systematycznie rozszerzamy zasięg naszej sieci światłowodowej. Na budowę ma wpływ wiele czynników, dlatego nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnego terminu uruchomienia usług w danej miejscowości. O najnowszych podłączeniach piszemy na bieżąco w aktualnościach na naszej stronie. Zapytania o konkretny adres można kierować też na nasz adres mailowy: lub kontaktując się telefonicznie pod numerem: (33) 333 88 88. Nasz konsultant skieruje zgłoszenie do Działu Projektowego, który zweryfikuje możliwości techniczne budowy sieci na danym obszarze. To, że aktualnie znajdujesz się poza zasięgiem naszego światłowodu, nie oznacza, że jej nie będzie. Twoje zgłoszenie sygnalizuje nam zainteresowanie podłączeniem i może przyspieszyć ujęcie danego obszaru w planach budowy. Nie bez znaczenia jest także Twoje zaangażowanie i pozyskanie stosownych zgód, które możesz dostarczyć zbiorczo z danego terenu.

Tak! Każde zgłoszenie sygnalizuje nam zainteresowanie podłączeniem i może przyspieszyć ujęcie danego obszaru w planach budowy. Szczególnie cenne jest dla nas zaangażowanie ze strony mieszkańców w pozyskiwaniu zgód. Dlatego jeśli wiesz, że w Twojej okolicy większa grupa osób jest zainteresowana aktywacją naszych usług, poproś sąsiadów o podpisanie odpowiedniego dokumentu. Wzór zgody znajdziesz na naszej stronie w zakładce „Dokumenty do pobrania”. Ma to znaczący wpływ na szybsze pojawienie się sieci Beskid Media na danym obszarze.

Instrukcję zmiany ustawień MMS i Internetu w telefonie komórkowym znajdziesz tutaj.

Instrukcję użytkownika dla modelu ZTE F680 v6 znajdziesz poniżej lub w zakładce Dokumenty do pobrania. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy przy zmianie ustawień routera, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod numerem: (33) 333 88 88.

Instrukcja ZTE F680 v6

 

Usługa telewizji dostarczana jest do odbiornika TV za pomocą dekodera (działanie nie wymaga anteny zewnętrznej). Instalacja polega na połączeniu routera z dekoderem poprzez kabel UTP (tzw. skrętka komputerowa). Wszystkie te elementy wliczone są w cenę instalacji, a nad prawidłowym przebiegiem procesu podłączenia czuwają nasi technicy.

Aby odbierać telewizję cyfrową, do dekodera można podłączyć każdy nowoczesny telewizor z wyjściem HDMI.

Komunikat „Brak sygnału” wyświetlany jest przez telewizor w momencie, gdy zostało zmienione źródło wyświetlanego obrazu lub dekoder został odłączony od zasilania. Najczęściej rozwiązanie problemu polega na wybraniu właściwego wejścia HDMI z listy dostępnych źródeł. Aby wyświetlić listę źródeł sygnału należy na pilocie od TV (nie od dekodera) nacisnąć przycisk INPUT lub SOURCE.

Tak. W naszej ofercie znajduje się tzw. usługa multiroom, która pozwala na oglądanie różnych kanałów telewizyjnych na kilku odbiornikach w tym samym czasie. Dzięki temu jeden z domowników może cieszyć się swoim ulubionym serialem, a drugi śledzić na żywo transmisję z meczu. Jeśli chcesz zamówić usługę multiroom w swoim domu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (33) 333 88 88.

Proces instalacji uzależniony jest od miejsca zamieszkania. Dla osiedli prowadzimy przewód światłowodowy z klatki schodowej do mieszkania, a w domach jednorodzinnych zależne jest to od istniejącej infrastruktury i specyficznych warunków technicznych. Z reguły instalacja odbywa się metodą napowietrzną lub ziemną od najbliższego słupa energetycznego. Kabel światłowodowy zakończony jest gniazdkiem, do którego podłączany jest dostarczany przez nas router Wi-Fi.

Domyślne dane dostępowe do sieci Wi-Fi (nazwa sieci, hasło WPA) znajdują się na naklejce od spodu urządzenia. Sieć Wi-Fi nadawana jest w dwóch standardach: 2.4GHz (802.11b/g/n) i 5GHz (802.11ac). Sieć 5GHz jest nowszą technologią, umożliwiającą większe przepustowości. Należy pamiętać, że wydajność sieci bezprzewodowej zależy od wielu czynników, takich jak odległość od routera, przeszkody (ściany, stropy) oraz wydajności własnej sprzętu klienta. Jeśli to tylko możliwe, sugerujemy łączyć się w pasmie 5GHz, ponieważ jest wolne od zakłóceń urządzeń domowych, sieć jest mniej zatłoczona i posiada więcej niezależnych kanałów, na których możemy zestawić połączenie. Sieć w standardzie 5GHz (802.11ac) jest domyślnie włączona, lecz starsze urządzenia, niewspierające tej technologii, nie będą w stanie jej wykryć.

Możesz zmienić domyślną konfigurację routera ZTE, logując się do swojego panelu klienta na stronie bok.beskidmedia.pl. Po wejściu w zakładkę „Urządzenia” masz możliwość zmiany nazwy sieci Wi-Fi, hasła, a także konfiguracji sieci LAN. Jeśli posiadasz publiczny adres IP, możesz również dokonać przekierowań portów pod różne usługi (np. monitoring). Na ten moment system wspiera tylko konfigurację routerów ZTE. Jeśli posiadasz inne urządzenie, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego w celu zmiany konfiguracji routera dostępowego.

Samodzielna konfiguracja dostępna jest dla modelu F660 i F680. W tym celu zaloguj się do swojego panelu klienta na stronie bok.beskidmedia.pl i wejdź w zakładkę „Urządzenia”. Starsze modele wymagają kontaktu z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod numerem telefonu: (33) 333 88 88.

Dokonaj restartu urządzenia. W tym celu odłącz router z prądu na 2-3 minuty i podłącz ponownie.

UWAGA! Restartu nie należy mylić z resetowaniem, czyli przywracaniem urządzenia do ustawień fabrycznych. Przycisk „Reset” służy wyłącznie do celów serwisowych, a jego użycie może spowodować utratę wszystkich skonfigurowanych wcześniej parametrów lub całkowity zanik dostępu do usług.

Sprawdź, czy na urządzeniu (np. laptopie, smartfonie) jest włączona funkcja Wi-Fi. Najskuteczniejszy i najprostszy sposób na sprawdzenie, czy bezprzewodowa karta sieciowa jest sprawna i uruchomiona, to zweryfikowanie, czy w naszym otoczeniu widoczne są inne sieci Wi-Fi. Dodatkowo router ZTE posiada fizyczny włącznik/wyłącznik Wi-Fi. Zweryfikuj, czy funkcja ta nie została wyłączona. Dioda powinna świecić na zielono.

Jeśli mimo to Internet nie działa, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod numerem: (33) 333 88 88 lub poprzez e-mail: .

Prędkość łącza należy zawsze sprawdzać za pomocą kabla. To tam gwarantujemy pełną szybkość wykupionego pakietu Internetu. Kabel sieciowy powinien być zakończony złączem Rj45 i podpięty pod wejście LAN1. Pamiętaj, że na prędkość łącza weryfikowanego za pomocą Wi-Fi wypływa szereg czynników, m.in. przeszkody fizyczne, liczba i odległość między urządzeniami uczestniczącymi w transmisji danych czy możliwości samego sprzętu. Test prędkości można wykonać w zakładce „Prędkościomierz„. Zalecamy również wykonanie certyfikowanego testu Urzędu Komunikacji Elektronicznej dostępnego na stronie https://pro.speedtest.pl/.

Jeśli dekoder nie uruchamia się poprawnie, należy odłączyć go od zasilania i po krótkiej chwili wpiąć ponownie. Nie należy wyłączać jednocześnie routera i dekodera. Gdy komunikat o problemie z zalogowaniem nie zniknie, należy upewnić się, że dekoder jest wpięty do odpowiedniego portu LAN w routerze ZTE. Przykładowo: jeśli posiadamy dwa dekodery, powinny one być wpięte do ostatnich portów, czyli LAN3 i LAN4. W przypadku komunikatu „Brak sygnału” upewnij się, że w konfiguracji telewizora wybrane jest właściwe wejście HDMI.

Podczas instalacji przekazujemy Ci sprzęt w dzierżawę. Urządzenia są dedykowane dla naszej sieci i nie ma możliwości wykorzystania ich nigdzie indziej. Po 24 miesiącach, jeśli nie zdecydujesz się na przedłużenie umowy, musisz zwrócić do nas kompletny oraz w pełni funkcjonalny sprzęt. Możesz to zrobić osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub wysyłając go na adres naszej siedziby.

Nawet najnowszy sprzęt, który oferujemy, nie gwarantuje dobrego zasięgu sieci Wi-Fi w całym budynku. Kluczowe znaczenie ma jednak ustawienie routera. Powinien on zostać zamontowany na otwartej przestrzeni. Oznacza to, że nie należy go zasłaniać meblami, ścianą lub innymi urządzeniami elektronicznymi (np. telewizorem), ani umieszczać w szafce czy metalowej skrzynce. Zalecamy umiejscowienie routera w centralnym punkcie mieszkania, a w domach wielopoziomowych zapewnienie dodatkowego urządzenia dla każdego piętra budynku.

Ping to program (polecenie) pozwalające sprawdzić istnienie i jakość połączenia między urządzeniem wykonującym polecenie i urządzeniem określonym jako cel. Jeśli chcesz zweryfikować te kwestie, uruchom wiersz poleceń (Start -> Wszystkie programy -> Akcesoria -> Wiersz poleceń). Wpisz komendę „ping X” (gdzie X to adres strony internetowej) lub „ping Y.Y.Y.Y (gdzie Y to adres IP serwera). Zatwierdź przyciskiem Enter. Pojawi się rezultat polecenia diagnostycznego. Pożądany wynik to 0% utraconych pakietów i średni czas odpowiedzi mniejszy niż 100ms. Jeśli zaobserwujesz znaczne odchylenia od normy, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod numerem: (33) 333 88 88 lub mailowo .

W naszej sieci publiczny adres IP dostępny jest w dwóch opcjach:

– stały publiczny adres IP przydzielany w naszej ofercie biznesowej,

– zmienny publiczny adres IP dostępny dla wszystkich klientów po wykupieniu usługi, której koszt to 10 zł miesięcznie. Aby aktywować usługę, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (33) 333 88 88 lub mailowo poprzez adres: .

Aby możliwe było przekierowanie portów, konieczne jest posiadanie publicznego adresu IP. Dla urządzeń ZTE konfiguracja jest możliwa z poziomu serwisu bok.beskidmedia.pl . W przypadku innych routerów konieczny może być kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod numerem: (33) 333 88 88 lub mailowo .

Wejdź na stronę www.bok.beskidmedia.pl. Przygotuj swój numer klienta oraz PIN z umowy. Po wpisaniu danych będziesz miał dostęp do swojego panelu.

Podstawowe dane kontaktowe możesz zaktualizować w aplikacji lub w panelu klienta, logując się na www.bok.beskidmedia.pl. Zmiana danych osobowych wiąże się ze zmianą umowy. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (33) 333 88 88. Jeśli zakładasz działalność i zmieniasz status z osoby fizycznej na prawną, prześlij nam taką informację na adres mailowy: .

Okres, na jaki zawarłeś z nami umowę, znajdziesz w treści dokumentu. Aby uzyskać tę informację, możesz również zalogować się do swojego konta na www.bok.beskidmedia.pl lub zadzwonić na naszą infolinię: (33) 333 88 88. W tym celu przygotuj PESEL lub numer klienta.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00, a w soboty od 9.00 do 14.00. Dodatkowo przez całą dobę 7 dni w tygodniu do Twojej dyspozycji pozostaje pomoc techniczna.